|
Profesjonalne wydruki za każdym razem |
|
|
|
|
|
|
Zawsze wysoka jakość druku |
Tylko z oryginalnym tonerem HP |
|
|
|
|
|
|
|
Oryginalny toner HP działa za każdym razem |
Ponad połowa użytkowników tanich zamienników jest stale rozczarowana1. Tylko oryginalny toner HP zapewnia niezrównaną jakość i profesjonalny wygląd wydruków przez cały czas pracy2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 Dane z badań rynku EMEA przeprowadzonych w 2012 r. przez Lyra Research na zlecenie HP. Wyniki na podstawie informacji uzyskanych od 1050 użytkowników drukarek HP Color LaserJet, którzy używali zarówno oryginalnych wkładów z tonerem HP, jak i wkładów innych producentów – 552 osoby miały problemy z wkładami firm innych niż HP. 2 Na podstawie badań przeprowadzonych w 2010 r. przez QualityLogic na zlecenie HP, w których porównano oryginalne, monochromatyczne wkłady HP LaserJet HP 36A i 64A z dziewięcioma markami wkładów do drukarek HP LaserJet P1505 i P4015, oferowanymi przez innych producentów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Więcej informacji: www.qualitylogic.com/EMEAmonotonertest.pdf. 3 Obliczenia na podstawie badań przeprowadzonych w 2010 r. przez QualityLogic na zlecenie HP, w których porównano oryginalne, monochromatyczne wkłady HP LaserJet 36A i 64A z wkładami do drukarek HP LaserJet P1505 i P4015 oferowanymi przez innych producentów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Więcej informacji: www.qualitylogic.com/EMEAmonotonertest.pdf. W obliczeniach uwzględniono wydatki na papier, wymianę wkładów oraz pracę związaną z ponownym drukowaniem. Przyjęto jednakową liczbę wydruków do użytku zewnętrznego, wewnętrznego i indywidualnego. Koszty pracy według badań Mercer 2009 Global Pay Study. Przyjęto, że cena zakupu wkładu HP wynosi 140 euro, a cena zakupu zamiennika jest niższa o 42%. Rzeczywiste ceny, koszty i oszczędności mogą być inne. 4 Promocja ważna do 31 stycznia 2013 r. lub do wyczerpania zapasów, tylko w przypadku zakupów w firmie AJP Systemy Biurowe. Oferta nie jest wymienna na gotówkę. Z oferty może skorzystać wyłącznie adresat wiadomości. Promocji nie można łączyć z innymi promocjami, których przedmiotem są produkty objęte niniejszą promocją. Liczą się wyłącznie zakupy na jednej fakturze (nie sumowanie faktur). © 1994–2013 Hewlett-Packard Company. Wszelkie prawa zastrzeżone.
|
|
|
|
|
Pobierz regulamin promocji